MÅDEN
Vores rådgivning er individuelt tilpasset. Ud fra samtaler på klinikken udarbejder vi et tilpasset forløb til den enkelte klinik. Det kan gøres på flere måder. Dette forløb har vist sig at fungere godt:

• Personaleinterview
• Møde med ledelsen
• Strategimøde
• Workshop
• Opfølgning
Vi aftaler hvor ofte vi skal følge op. Vi kan naturligvis altid kontaktes såfremt der opstår akutte problemer.
I forbindelse med det praktiske arbejde og mødeafholdelse vælger du selv hvor meget I vil tage Jer af og hvor meget vi skal tage os af. Vi har kunder der modtager fra 1 til 17 besøg om året.
Vores konsulenter trækker på erfaring fra et netværk bestående af 15 kolleger og konsulenter. Netværket inkluderer derudover erfarne markedsføringsspecialister, tandlægekonsulenter, revisorer og advokater.
Diskretion og fortrolighed:
Vores arbejde på klinikkerne udføres naturligvis fortroligt.
Konfliktløsning:
Hvis der er alvorlige samarbejdsproblemer eller er et klinikejerskab er ved at gå i opløsning, så er mediation et godt alternativ til uvenskab og eventuel retssag. Konfliktløsning ved mediation har som mål, at alle parter føler sig som vindere.